Crea-Mino : Mijn “lovebird”

 

Hoi ik ben kyra net 30, mama van 2 actieve zoontjes van bijna 3 en bijna 6 en partner van de superheld die ze hier papa noemen :).

In mijn vrije tijd (waar ik die ook vinden mag) hou ik me bezig met mijn hobby’s o.a naaien voornamelijk en plotteren (cameo) maar, soms vind je me ook in de keuken terug.

Na 3 maanden naaien wist ik al dat er op een dag een blog zou ontstaan. Dus zocht ik eerst achter een passende labelnaam, na wat spelen met mijn zoontjes hun naam ontstond Mino.

Nu bijna 2jaar later deed er zich de perfecte mogelijkheid voor om dan ook mijn blog te starten maar oh jee…. Die had ook een naam nodig. Dat ging eigenlijk nog best vlot 🙂 Mino had ik al en Crea sprak voor zich maar wat kon mijn passie uitdrukken ??? Google gaf me de doorslag na het intoetsen van creamino kwam ik uit bij “the lovebird” ik vond het alvast origineel genoeg om mee verder te gaan

Wil je ook nog weten waarom ik mijn blog net nu startte?

Hou hem dan alvast in de gaten voor mijn volgend bericht 😉

groetjes kyra

 

image

De “lovebird”

6 gedachtes over “Crea-Mino : Mijn “lovebird”

  1. Hoikes Kyra , ik ga die blogspot zeker lezen ….we moeten eens afspreken met jou Tim en de Kids…..zoveel te vertellen……zoveel gebeurd……

    Like

Geef een reactie

